Atunci cand vine vorba de alegerea furnizorului de gazduire web potrivit, sunt necesare o multime de lucruri de luat in considerare.

Fiabilitatea este, insa, cea mai mare grija a zilelor noastre atunci cand vine vorba de un furnizor de servicii web. Nu mai este vorba doar despre preturi, deoarece serviciul de gazduire web joaca un rol crucial pentru site-urile de comert electronic in mod special. iar perioadele de nefunctionare sau downtime pot provoca pierderi financiare uriase.

Studiaza serviciul de asistenta clienti

Da, cel mai mic pret nu mai este o virtute cu care castigi teren in fata competitiei. Adevarata lupta pe piata se da in serviciul suport clienti oferit de catre companiile de gazduire web. De ce? Pentru ca mediul online e luat cu asalt de oameni si antreprenori care nu au cunostinte deloc in acest domeniu de activitate si au nevoie sa inteleaga cat mai bine functionalitatea serviciilor, sa fii acolo exact cand au nevoie!

Din pacate inca, majoritatea furnizorilor de gazduire web nu isi fac inca griji si nu acorda o importanta deosebita serviciului suport clienti, ci se axeaza pe promovarea serviciilor axandu-se doar pe criteriul celui mai bun pret.

Urmareste recenziile clientilor

Parerile clientilor actuali sunt mai importante decat generarea de noi potentiali clienti. Da, gazduirea web este tipul de afacere profitabila in care platile recurente aduc venituri profitabile, mai degraba decat tranzactiile noi. Prin urmare, daca clientul este multumit de serviciul oferit, va ramane alaturi de acel furnizor chiar si pentru ani de zile. Nimanui nu-i face placere sa isi schimbe furnizorul de hosting!

Mai mult decat doar gazduire web

Un furnizor de servicii complete va asigura toate suita necesara pentru buna functionare a unui website si a unei casute de email: inregistrarea de domeniu, certificatul SSL, posibilitatea crearii adreselor de email, fara sa fie necesar sa cauti furnizori diferiti pentru fiecare serviciu in parte.

Asigurare downtime

Perioadele de downtime pot fi frustrante, iritante si cu un impact negativ, mai ales daca vorbim despre magazine online. Problemele de nefunctionalitate apar cand te astepti mai putin, iar minutele in plus in care site-ul tau nu functioneaza, nu vor fi deloc apreciate de clientii pe care i-ai castigat cu greu. Un serviciu de gazduire web sigur si stabil, fara downtime, ajuta la fiabilitate, performanta si chiar cresterea pozitiei in motoarele de cautare.

Un bun furnizor isi asculta clientii

Inevitabil, s-ar putea sa apara momente in care unii clienti nu sunt prea multumiti de serviciile oferite, in ciuda eforturilor depuse. In astfel de momente, cel mai bine este sa asculti de parerea clientului, sa inveti  din greseli iar echipa de asistenta tehnica sa urmeze devizul stabilit de companie.

Sunt situatii frecvent intalnite cand serviciul de gazduire web nu este responsabil de nefunctionarea unui site, precum: infectari cu malware, parole sparte, plugin-uri/teme ne-updatate etc. In oricare din situatii, echipa tehnica trebuie sa pastreze un ton calm, sa explice situatia intalnita pe un ton politicos, fara a dezamagi asteptarile clientilor.

Mai presus de toate, un bun furnizor va oferi incredere clientului, fie si doar prin interactiune. Acest lucru ajuta enorm la pastrarea eticii companiei si la longevitatea serviciilor.

Educarea publicul tinta

Educarea publicului tinta are loc prin publicarea de continut relevant si util legat de serviciile de gazduire web. Acest lucru nu numai ca permite clientilor sa invete o multime de lucruri noi, dar si va ofera posibilitatea de a directiona trafic pe site, de a va spori vizitele si de a va expune marca.

De cele mai multe ori, clientii au nevoie de asistenta pentru a efectua sarcini simple, precum crearea unei baze de date, urcarea unei arhive cu fisierele site-ului pe contul de gazduire, crearea unei adrese de email, setari in zona DNS, plata unei facturi etc. O idee foarte buna este crearea unei baze de date cu cele mai frecvente situatii, in care clientii sa gaseasca rapid raspunsurile.

Atunci cand creezi o sectiune cu cele mai frevente intrebari, nu doar clientii actuali pot avea acces, ci si potentialii clienti. Motoarele de cautare indexeaza acele pagini, ce pot fi identificate de oricine cauta aceste informatii. De exemplu: cum creez o adresa de email in cPanel.

Brand puternic in industria de web hosting

Daca servicile sunt exceptionale, brandul va castiga reputatie numaidecat in industria serviciilor de gazduire web. Si acest lucru va aduce, evident, o serie de beneficii indirecte. Pe scurt, daca serviciile de gazduire web sunt ireprosabile, serviciul de asistenta clienti este prompt, rapid si eficient, vei ajuta in mod altruist si alti clienti de la alti furnizori, care vor aprecia eforturile care, in timp, vor fi recompensate.

Deci, ce face diferenta la un serviciu de gazduire web bun?

Lasa un comentariu


Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *