Cel mai probabil folosesti deja serviciile Google pentru a comunica, indiferent daca folosesti Gmail sau Google Duo pentru a discuta cu familia si prietenii sau Google Drive pentru a partaja documente si prezentari cu colegii de munca.
Versiunile acestor aplicatii faciliteaza comunicarea si colaborarea echipelor. Si cel mai placut este ca sunt gratuite. Asadar, probabil intrebarea pertinenta este – de ce ar trebui sa faci upgrade la Google Workspace (anterior G Suite for Business) cand ai deja toate aceste facilitati?
Raspunsul este destul de simplu: pentru ca Google Workspace ofera organizatiei mai mult control si mai multe functii, astfel incat sa poti securiza documente si datele, sa colaborezi mai eficient si sa folosesti funcii si programe avansate pentru a eficientiza munca in echipa cu o mai buna colaborare si informare decat oricand.
Google Workspace va ajuta sa experimentati beneficiile transformarii digitate cu adevarat, inclusiv capacitatea de a lucra in moduri noi care accepta medii hibride si de lucru la distanta.
Iata care sunt principalele motive pentru a alege Google Workspace:
Branding email
Cu Google Workspace, ai parte de toata functionalitatea, fiabilitatea si familiaritatea Gmail, insa marcate cu numele de domeniu propriu. Pentru angajati, este aceeasi experienta de utilizator cu care sunt deja obisnuiti cu Gmail. Pentru angajatori insa, este un email premium de nivel enterprise pe care il pot controla si securiza, fara a fi nevoie sa intretina un server de email, si pot adauga sau elimina cu usurinta utilizatorii, pe masur ace business-ul creste.
Stocare si partajare fisierele nelimitate prin Google Drive
Fiecare utilizator are un cont Drive unde poate stoca note, schite si alte fisiere pe care colegii trebuie sa le acceseze. In plus, fiecare echipa poate avea propriul Drive, unde utilizatorii pot partaja documente sau resurse pe care alti membri ai echipei trebuie sa le acecseze. Spatiul de stocare Drive este limitat in functie pachetul ales cu spatiul aferent.
Colaborare in timp real
Colaborarea poate fi o provocare, chiar si atunci cand toata lumea se afla la birou, insa munca de la distanta presupune un efort suplimentar. Google Workspace include o serie de aplicatii de colaborare ce sunt unice in editia Business sau actualizate de la editia de gmail pentru persoanele fizice.
Cu co-editarea in timp real in Google Workspace, echipele pot edita acelasi document, foaie in acelasi timp. Pentru discutii, membrii echipei pot programa o intalnire prin Team Calenar, pot avea un apel video Google Meet – fara limite de timp – sau pot analiza detaliile folosind Team Chat. Cu Google Currents, poti crea chiar propria retea sociala interna pentru a eficientiza comunicarea in cadrul companiei, pentru a partaja continut relevant cu angajatii, a incepe discutii si a le permite angajatilor sa intervina in timp ce echipa stabiliteste propriile reguli.
Integrare Google Workspace cu CRM cu alte aplicatii terte
Prin integrarea Google Workspace cu CRM si alte aplicatii, echipa poate lucra pe platforme, toate din interiorul aplicatiei Google Workspace. Angajatii acceseaza aplicatiile de serviciu cu o singura conectare si nu pierd timpul cu multiple accesari, crescand, astfel, productivitatea echipei.
De exemplu, cu integrarea CRM, agentii de vanzari si reprezentantii serviciului pentru clienti pot integra automat sarcini, apeluri, intalniri si email-uri in Salesforce, fara a parasi Gmail. De asemenea, ei pot vedea informații despre contacte și conturi de la Salesforce în Google Workspace și pot extrage cu ușurință datele CRM în Foi de calcul Google.
Gestionezi totul din Consola de administrare
Consola de administrare Google Workspace permite gestionarea datelor, utilizatorii si aplicatiile de pe un singur portal. Panoul intuitiv pemite sa adaugi si sa elimini utilizatori si grupuri, sa personalizezi experienta utilizatorului, sa gestionezi dispozitivele, sa creezi roluri, sa atribui permisiuni si sa configurezi setarile necesare.
De exemplu, poti bloca aplicatii care nu sunt de incredere, pot aplica chei de securitate sau poti solicita verificarea in doi pasi. Daca se conecteaza la Google orkspace sau la aplicatii asociate de pe un dispozitiv nou, Google trimite un mesaj text cu un cod de verificare pe care trebuie sa il introduca inainte de putea accesa datele companiei.
Google Workspace vine, de asemenea, cu scanare imbunatațita a e-mailurilor – verificarea amenintarilor de securitate – precum si analize de securitate si recomandari de bune practici pentru a va proteja afacerea.
Experienta pozitiva pe orice dispozitiv
Google Workspace functioneaza pe orice browser de Internet, insa Google Chrome ofera cea mai buna experienta. Utilizatorii pot configura o bara de marcaje Google Chrome pe toate dispozitivele pe care le folosesc pentru a accesa Google Workspace, astfel incat, indiferent daca angajatii folosesc un smartphone, o tableta sau laptop, pot mentine accesul la un desktop optimizat.
Descopera mai multe aplicatii esentiale pentru a spori functionalitatea afacerii si alege acum Email profesional Google Workspace cu domeniu propriu prin intermediul DataHost!