Stim cu totii cum este sa fii grabit in era tehnologiei, astfel incat trebuie sa scrii repede un email catre un coleg, un partener de afaceri sau catre un client important. Insa rapiditatea vine si cu o serie de inconveniente, cum ar fi atentia atat la continut cat si la gramatica si ortografie, astfel incat mesajul sa fie unul profesional.

Din fericire pentru utlizatorii G Suite, Google va introduce in curand instrumente pentru corectarea erorilor gramaticale si a ortografiei in Gmail, aceste corectii fiind aplicate pe masura ce sunt tastate cuvintele.

Asadar, incepand cu 12 septembrie 2019, G Suite va incepe sa aplice AI pentru a sugera corectii de ortografie in timp real, detectand, in acelasi timp, si potentiale erori de gramatica. Pentru unele erori obisnuite de ortografie, se va aplica autocorectia pentru o cat mai mare precizie.

Liniile albastre schitate vor aparea sub frazele eronate in timp ce le scrii, iar clickul dreapta pe acestea permite acceptarea sau respingerea corectiilor.

Google a scris intr-o publicare pe blog in acest sens ca „Daca lucrezi cu termene limita si este nevoie sa scrii o multime de emailuri zilnic, cel mai probabil ortografia si gramatica nu sunt punctele forte. Astfel, aceste functii te pot ajuta sa scrii si sa editezi, de asemenea, cu mai multa incredere daca esti vorbitor nativ„.

Google a preluat sugestiile gramaticale in iulie 2018, in cadrul conferintei Cloud Next, unde s-a lansat in avanpremiera prin intermediul programului G Suite Early Adopter. Google a mentionat ca a inceput lucrul indeaproape cu lingvisti pentru a construi un model AI care „incorporeaza complexitatea si nuanta” corectiei gramaticale, pe care compania le-a remarcat la acea vreme, deoarece acestea sunt mai complicate decat simplele greseli de ortografie, intrucat nu pot fi abordate cu dictionare.

Printre instrumentele principale se numara Smart Reply, o functie bazata pe invatare automata, ce foloseste AI pentru a genera raspunsuri scurte, relevante din punct de vedere contextual la mesajele primite. Un alt instrument lingvistic este Smart Compose, care completeaza automat propozitiile din emailuri, bazandu-se pe tipare istorice de tastare si alte date – acesta este disponibil pentru utilizatorii Gmail inca de anul trecut.

In sfarsit, functia va ajuta enorm acele persoane sau antreprenori care se concentreaza pe continutul mesajului si nu au timp sa reciteasca si sa corecteze fiecare fraza.

Pentru a lucra intr-un mediu profesional, care ofera toate instrumentele necesare unei organizari eficiente, solutia este activarea serviciului de Email Business G Suite cu domeniu propriu, disponibil aici.

Lasa un comentariu


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *