Daca esti pasionat de design vestimentar sau bijuterii, iti place sa creezi produse hand made sau pur si simplu vrei sa faci profit prin revanzare, probabil te-ai gandit sa deschizi un magazin online pentru a comercializa produsele sau creatiile vestimentare.

O idee foarte buna. In urmatorii ani, studiile de piata spun ca magazinele online vor creste semnificativ, in toate domeniile, mai ales in domeniul vestimentatiei si a bijuteriilor. Prin urmare, exista potential pentru ca viitoarea ta afacere sa fie una de succes.

In 2018, piata mondiala a bijuteriilor a avut o valoare de 278,56 miliarde de dolari. In 2025, se asteapta ca acest numar sa creasca la 480,5 miliarde de dolari.

De ce este ideal sa ai un magazin online in locul unui magazin fizic? Pentru ca nu te mai raportezi doar clientilor dintr-o anumita zona geografica. Online poti vinde oriunde, oricui, avand in public tinta mai mare. Tot ce trebuie sa faci este sa te asiguri ca poti livra produsul simplu si rapid, in siguranta deplina.

Un alt avantaj al unui magazin online este ca, de obicei, costurile operationale sunt mai mici. Nu mai trebuie sa platesti o chirie pentru o locate fizica, utilitati. Astfel, cu cat costurile operationale sunt mai mici, cu atat profitul poate fi mai mare.

Cum incepi un magazin online de fashion sau bijuterii?

Iata cateva pasi simpli de urmat:

  • Cerceteaza piata: nevoia consumatorilor, concurenta, preturile de achizitie a materiei prime;
  • Identifica nisa;
  • Clarifica si intreaba specialistii despre tot ce ai nevoie din lunct de vedere legal: societate comerciala, evidenta contabila;
  • Apeleaza la un web designer pentru crearea magazinului online asa cum ti-l imaginezi;
  • Cauta un nume de domeniu potrivit si un serviciu de gazduire shop;
  • Instaleaza un certififcat SSL pentru securitate;
  • Implementeaza un procesator de plata online pe website;
  • Gestioneaza inventarul produselor;
  • Promoveaza-ti produsele pe toate canalele de promovare online;
  • Creeaza pagini Social Media;
  • Posteaza continut frecvent cu scopul de a educa clientela cu privire la produsele tale;
  • Fii online ori de cate ori utilizatorul are nevoie sa iti adrese o intrebare;
  • Urmareste intotdeauna trendul si fii cu un pas in fata fata de concurenta in ceea ce priveste raportul calitate-pret;

Este foarte important sa intelegi traiectoria consumatorilor si ceea ce isi doresc sa cumpere. De asemenea, este important sa intelegi ce ofera concurenta si cu ce te poti diferentia de aceasta, sa adaugi un plus de valoare produsului si serviciile de comanda.

Lasa un comentariu


Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *