Alegerea numelui de domeniu este un proces complex, ce necesita multa atentie si analiza. Am putea spune ca este un proces similar cu alegerea denumirii unei companii.
Practic, numele de domeniu este identitatea ta online. Astfel, trebuie ales un nume de domeniu nu doar care sa se potriveasca afacerii, ci care sa fie, de asemenea, usor de memorat, intuitiv si simplu de promovat.
Cum sa alegi numele de domeniu potrivit afacerii tale
Sunt recomandati cativa pasi de urmat pentru a alege un domeniu potrivit pentru tipul de afacere, care sa o evidentieze si care sa fie, in acelasi timp, intuitiv:
Alege un domeniu simplu de tastat.
Pastreaza cuvantul scurt pe cat posibil.
Foloseste-te de cuvinte cheie specifice activitatii.
Targheteaza publicul prin alegerea extensiei domeniului.
Evita numere, cuvinte de legatura sau cratime.
Alege un nume usor de tinut minte oriunde, oricand.
Alege un domeniu care poate deveni un brand.
Succesul online sta in alegerea unui nume de domeniu bun. Daca vei folosi un argou, cuvinte de legatura, cratime sau alte semne de punctuatii doar ca sa fie liber domeniul cu extensia dorita, s-ar putea sa dai gres si acesta sa nu poata fi tinut minte sau sa fie tastat gresit de potentialii clienti.

Incearca sa folosesti cuvinte cheie pe care oamenii le folosesc pentru a cauta tipul afacerii tale, cuvinte cheie simple. De exemplu, daca ai o afacere in domeniul termopanelor, trebuie sa alegi un nume de domeniu specific acestui tip de activitate.
Nu in ultimul rand, alegerea extensiei (.ro, .com, .eu etc) are influenta asupra publicului caruia te adresezi – daca afacerea ta activeaza in Romania, cel mai potrivit domeniu ar fi .ro, deoarece oamenii au o mai mare incredere.
In sfarsit, avand in vedere ca exista deja milioane de domenii inregistrate, alagerea unui domeniu foarte bun, atragator si convingator, este esential pentru a te diferentia de concurenta.
Care este cea mai rapida solutie de a identifica numele potrivit?
Ai o idee grozava de domeniu? Verifica-i disponibilitatea aici si rezerva-l imediat, pentru a nu risca sa fie inregistrat de altcineva, chiar daca constructia website-ului urmeaza sa o realizezi mai tarziu.