Cand ai o afacere, este imperios sa pastrezi o relatie profesionala cu clientii. Pentru interprinderi mici si afaceri online, adresa de email profesionala este cruciala. Te-ai gandit ce adresa de email sa folosesti pentru afacerea ta?

In cazul in care nu stiai, adresa de email spune foarte multe despre afacerea ta. La urma urmei, este primul lucru pe care il vad in casuta de email despre afacerea ta. O adresa de email gresita poate deraia foarte mult eforturile de marketing.

Care este solutia? O adresa de email profesionala cu domeniu propriu!

Utilizarea unei adrese de email gratuite de tipul @yahoo sau @gmail este utila doar persoanelor fizice, nu si afacerilor. O astfel de adresa iti poate strica reputatia companiei si o poate face sa para mai putin profesionala in ochii clientilor. Din acest motiv, intotdeauna este recomandat sa folosesti o adresa de email profesionala pentru orice afacere.

O adresa de email cu aspect profesional ofera autoritate companiei tale atunci cand corespondezi cu clientii si colaboratorii, ajutandu-va sa va imbunatatiti imaginea brandului.

Ce ofera o adresa de email profesionala

In era digitala in care traim, adresa de email este, cel mai adesea, primul lucru pe care il vede un client despre o companie la prima interactiune, uneori chiar inainte de website.

Atunci cand o companie interactioneaza cu clienti si potentiali clienti, este foarte important sa le insufle incredere de la prima discutie. Indiferent daca persoana cu care discuti prin email mai multe informatii despre serviici sau produse, sau dimpotriva, doreste sa impartaseasca o experienta proasta, fiecare aspect al interactiunii trebuie sa fie pozitiv.

Utilizarea unei adrese de email in interactiunea cu clientii de tipul @gmail.com poate inspufla clientilor faptul ca nu sunteti o companie de incredere, pentru ca folositi un serviciu gratuit.

Iata cateva dintre avantajele principale ale utilizarii unei adrese de email profesionale pentru afacerea ta:

1. Mai multa autoritate

Oricine poate avea o adresa de email gratuita. De fapt, probabil majoritatea clientilor tai folosesc deja adrese de email gratuite. Daca afacerea ta insa foloseste acelasi serviciu de email gratuit ca si clientii sai, nu te pozitionezi cu adevarat ca o autoritate, ca un brand in ochii lor.

A avea o adresa de email profesionala arata ca esti suficient de serios pentru a detine un nume de domeniu, ca ai infiintat un SRL, conduci o afacere legala si un cont de email pe masura.

Acest lucru inseamna ca nu sunteti doar o alta persoana ce foloseste un serviciu de email gratuit. Reprezinti o companie legala, care inseamna afaceri. De asemenea, emailul va creste credibilitatea atunci cand raspunzi la sugestii si reclamatii, cereri de oferte, soliciti recenzii online sau trimiti newslettere.

2. Branding mai bun

Utilizarea domeniului web pentru companie in adresa de email va ajuta clientul sa-si aminteasca denumirea companiei si adresa web. In acest fel, ajuti la cresterea notorietatii brandului, la gradul de recunoastere a marcii, integrand efoturile companiei intr-o singura strategie consecventa.

Cu adresa de email cu domeniu propriu o sa iti consolidezi identitatea companiei cu fiecare email trimis. O singura privire le va spune clientilor fideli ca acesta este un mesaj pe care doresc sa il citeasca, pentru ca provine de la un expeditor de incredere.

3. Rezultate mai bune

Campania de marketing nu are nicio eficienta daca folosesti o adresa de email gratuita. Trimiterea unor newslettere clientilor fideli este o modalitate eficienta de a pastra legatura cu clientii companiei, insa fiecare email trebuie sa inspire profesionalism. In timp ce email-urile de la adresele gratuite ar putea ajunge cu usurinta in spam sau sterse dinainte de a fi citite.

Cu siguranta ai muncit din greu pentru a avea un portofoliu impresionat de clienti, colectandu-le adresele de email, astfel ca nu doresti sa iti pierzi abonatii aratand a spam.

Cum sa creezi o adresa de email profesionala

In primul rand, trebuie sa inregistrezi un nume de domeniu web pentru a crea o adresa cu numele acestuia. Majoritatea afacerilor insa au deja un site web, deci au inregistrat un domeniu.

Urmatorul pas este conectarea domeniului la un serviciu de email business. Aproape orice furnizor de servicii de gazduire web ofera posibilitatea crearii unei adrese de email cu numele domeniului.

Daca doresti sa activezi o adresa de email profesionala cu numele domeniului prin intermediul datahost, te rugam acceseaza pagina de business email, selecteaza planul dorit, inregistreaza domeniul sau foloseste un domeniu existent si urmeaza pasii din formular. Dupa plasarea comenzii si plata facturii, noi ne vom ocupa de crearea si configurarea adresei de email, pentru care veti primi date de acces, care vor fi resetate de utilizator la prima autentificare.

De acum, esti gata sa interactionezi cu clientii ca o companie profesionala. Mult succes!

 

Lasa un comentariu


Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *